Умови гарантійного та післягарантійного обслуговування


Наш інтернет-магазин надає офіційну гарантію від виробника на всю реалізовану продукцію. Терміни гарантії залежать від обраної Вами продукції, більш детальну інформацію Ви можете дізнатися в описі товару або у менеджерів магазину.
 
У разі, поломки або несправності виробу протягом гарантійного терміну, ви повинні повідомити нам про це по телефону: або електронною поштою: help@prolum.com.ua із зазначенням дати покупки, ПІБ, несправності, докладним описом умов експлуатації.
 
Майстер сервісного відділу проведе діагностику товару і після підтвердження дефекту здійснить гарантійний ремонт, заміну несправної частини або заміну на аналогічний товар, при неможливості ремонту. Якщо при проведенні майстром діагностики виявляється, що причина поломки (несправності) пов'язана з порушенням правил експлуатації або експлуатаційними навантаженнями, то в гарантійному ремонті або обміні товару Вам буде відмовлено.
 
Якщо на момент гарантійного обміну аналогічний товар відсутній у продажу, клієнт має право придбати будь-які інші товари з асортименту в наявності з відповідним перерахуванням вартості, або отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.
 

Право на гарантійний ремонт не поширюється на випадки:

  • Несправність пристрою викликана порушенням правил його експлуатації, транспортування і зберігання, викладених в «Керівництві користувача»;
  • На пристрої немає, порушений або не читається оригінальний серійний номер;
  • На пристрої відсутні або порушені заводські, або гарантійні пломби та наклейки;
  • Ремонт, технічне обслуговування або модернізація пристрою проводилися особами, не уповноваженими на те компанією-виробником;
  • Дефекти пристрої викликані використанням пристрою з програмним забезпеченням, що не входять в комплект поставки пристрою, або не схвалені для спільного використання виробником пристрою;
  • Дефекти пристрої викликані експлуатацією пристрою в складі комплекту несправного обладнання;
  • Виявляється потрапляння всередину пристрою сторонніх предметів, речовин, рідин, комах і т.д .;
  • Несправність пристрою викликана прямим або непрямим дією механічних сил, хімічного, термічного впливу, випромінювання, агресивних або нейтральних рідин, газів або інших токсичних, або біологічних середовищ, а також будь-яких інших чинників штучного або природного походження, крім тих випадків, коли такий вплив прямо допускається «Керівництвом користувача»;
  • Несправність пристрою викликана дією сторонніх обставин (стихійних лих, стрибків напруги електроживлення і т.д.);
  • Несправність пристрою викликана невідповідністю Державним Стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних і кабельних мереж;
 

Відшкодування вартості доставки товару

  • Належної якості. При поверненні товару належної якості вартість доставки товару і пересилки не компенсується.
  • Неналежної якості. При поверненні товару неналежної якості за умови, що недолік виник з вини клієнта, ми відшкодуємо вартість доставки.
Зверніть увагу!
1. Всі товари проходять перевірку працездатності, якості та повноти комплектації перед формуванням замовлення і передачею його кур'єру;
 
2. Необхідно використовувати послуги кваліфікованих фахівців з підключення, налагодження та пуску в експлуатацію технічно складних товарів, які за технічними вимогами не можуть бути пущені в експлуатацію без участі відповідних фахівців;
 
3. Витрати по монтажу і демонтажу обладнання несе Покупець;
 
4. Гарантійне обслуговування здійснюється протягом усього гарантійного терміну, встановленого на товар;
 
5. При проведенні ремонту термін гарантії продовжується на період перебування товару в ремонті.
 

Умови повернення та обміну


Як повернути або обміняти товар, який вам не підійшов?
Придбали товар, але зрозуміли, що він вам з якихось причин не підходить? Не переживайте, ви завжди можете звернутися до нас для розгляду можливості заміни або повернення товару.
Повернення і обмін можливий при дотриманні наступних умов:
  • Чи не пошкоджена упаковка;
  • Товар не був у вжитку;
  • Збережений товарний вид і споживчі властивості;
  • Збережена комплектація.
Як повернути товар, якщо ви виявили заводський брак при першому використанні?
Далеко не кожну проблему можна виявити при поверхневому огляді. Якщо ви виявили дефект після того, як прийняли замовлення, його ще можна повернути назад. Для цього необхідно звернутися до менеджерів інтернет-магазину, ми опрацюємо ваш запит і вирішимо його в найкоротші терміни.
Якщо ви не впевнені в тому, що виявлена ​​вами несправність є браком або з якихось причин ви просто не можете використовувати ваш товар за призначенням, зателефонуйте нашим фахівцям, Вам підкажуть, як діяти далі.
 
Не знайшли відповіді на своє питання?
Запитайте наших фахівців по телефону
0938727555
або по електронній пошті 
info@prolum.com.ua