Освітлення - це не просто функціональний елемент будь-якого магазину, а інструмент для маніпулювання емоціями покупця. Дизайнери роблять все можливе, щоб спроектувати освітлення таким чином, щоб досягти максимально комфортного рівня.

Тільки при правильному освітленні товар більше залучатиме потенційних покупців, створює емоційне піднесення, впливає на готовність довше залишатися в супермаркеті, а також сприяє тому, щоб здійснювати покупки.

Розглянемо докладно, яким має бути освітлення у супермаркеті та як правильно розташувати магнітне трекове освітлення у супермаркеті для досягнення результату.

Особливості магнітного трекового освітлення у супермаркеті

Складність та особливість магнітного трекового освітлення в супермаркеті та гіпермаркеті полягає в тому, що більшість візуально важливих площин знаходяться у вертикальній площині. Тому потрібно домогтися норм освітлення по фронту стелажів, а не по поверхні полиць або підлоги.

Обов'язково рівномірний розподіл по фронту стелажа Різниця в значеннях параметрах для товарів на нижніх та верхніх полицях не повинна перевищувати 30%. До того ж певне зменшення освітлення зверху-вниз є у разі корисним, оскільки відповідатиме розподілу за ціновим групам за висотою. Також необхідно зазначити, що є певні стандарти значення, які визначають горизонтальну освітленість за призначенням:

  • продовольчі товари – 400 люксів;

  • ювелірні магазини, одяг, білизна, парфумерія, взуття, текстиль, хутряні вироби – 700 люксів;

  • меблі, посуд та спортивні товари – 500 люкс;

  • кабінки для примірок – 300 люкс.

І все це лише основні параметри світла, на які потрібно звертати увагу. Щоб створити максимально ефективну освітленість, необхідно створити правильно розташування світлотехнічного обладнання. Для цього необхідно визначитися з додатковими параметрами: висота стелі, площа, висота полиць, вітрин та стелажів, матеріал та колір обробки приміщення.

Це лише ключові параметри для проведення розрахунків необхідної освітленості та висоти, на якій потрібно встановити світлодіодне освітлення. Також враховується відстань до товарів, крок їхнього розміщення, кут відображення тощо. Іноді магазини відходять від правил і виходять за класичні стандарти - проводиться установка освітлення понад 1000 люкс, що збільшує потік покупців.

Незалежно від рівня освітлення, у кожному випадку найефективнішим рішенням для супермаркету стане магнітне трекове освітлення у супермаркеті.

Магнітне трекове освітлення – найкращий вибір для різних зон у супермаркеті

Магнітне трекове освітлення для супермаркету є найраціональнішим рішенням. Це інноваційне освітлювальне обладнання, яке має широку різноманітність, стильний зовнішній вигляд і чудові експлуатаційні характеристики. А найважливіше, що подібне освітлення економічне – це особливо важливо, враховуючи кількість освітлення та необхідність його цілодобової роботи.

Складається магнітне трекове освітлення із шинопроводу 48В або 220В та світлодіодних світильників. Останні кріпляться до шинопроводу з допомогою неодимового магніту. Саме завдяки такому магніту вдається домагатися надійної фіксації – виключено випадкове падіння, що могло б нашкодити покупцю, що проходить.

Є зовсім різні варіанти: підвісний, вбудований та накладний, а велика кількість аксесуарів та конекторів дають можливість провести підключення максимально зручно та швидко. Стильний дизайн мінімалізму дозволить гармонійно розмістити подібне освітлення у магазинах абсолютно у будь-якому стилі та дизайні.

Яку магнітну трекову систему освітлення вибрати в супермаркет?

Світильники для магнітних трекових систем освітлення представлені в неймовірно широкому асортименті, відрізняються температурою, яскравістю та іншими параметрами. Розглянемо, який тип світильника потрібен у кожному окремому випадку:

  • Фрукти та овочі. Усі супермаркети мають відділ з овочами та фруктами, найчастіше займає навіть центральне місце в залі, тому і найбільше на нього звертають увагу. Саме на базі нього покупець може зробити висновок про весь магазин. Враховуючи те, що овочі зовсім різні за кольором, необхідно вибрати нейтральну температуру – від 3000 до 3500К, а індекс передачі має бути вищим за 85%.

  • М'ясо. Ще одна категорія продуктів, яка може безпосередньо впливати на імідж всього магазину. Зазвичай м'ясна вітрина підкреслюється лінійним світильником зі спеціальним зміщенням колірної температури до тепліших тонів. Це робить вигляд м'яса привабливішим.

  • Хліб та кондитерські вироби. Навряд чи є людина, у якої не виникав би святковий настрій при ароматі свіжоспеченого хліба. І саме тут найчастіше покупки здійснюються імпульсивно, стимулюють апетит і позитивно впливають на прибутковість. Щоб наголосити на апетитності хлібобулочних виробів, використовуються магнітні трекові світильники з температурою від 2800 до 3200К.

  • Морські продукти. Щоб підкреслити рибу та морепродукти, зробивши їх більш апетитними та привабливими для покупця, потрібне прохолодне біле світло – від 4000 до 6500К. Тут допустимо нижче індекс кольору – не нижче 80%. Але всі трекові світильники все одно мають показник від 90%.

  • Вино та делікатеси. Саме в цьому відділі супермаркету покупці готові стояти тривалий час, обираючи пляшку вина або якийсь смачний делікатес до нього. Вимоги до світла тут відповідають нормам для відділів овочів та фруктів.

  • Продукти в упаковці, бакалії, промтовари, побутова хімія. Це категорія товарів, яка займає більшу частину супермаркету та гіпермаркету. Тут можна не дотримуватися таких суворих правил, використовуючи магнітне трекове освітлення з колірною температурою від 2800 до 4000К, а перенесення кольорів – від 80%.

Якщо зважати на ці параметри, ви для кожної зони підберете найбільш підходящий варіант трекового освітлення, щоб підкреслити привабливість товару. Це обов'язково підвищить оборот товарів, отже збільшить прибуток.

Які шари світла мають бути у супермаркеті?

Залежно від фізичних параметрів та функцій, можна виділити такі шари світла:

  • Заповнюючий (загальний). Це вид освітлення, який знаходиться рівномірно по всьому об'єму. Реалізується за допомогою трекового магнітного освітлення з розсіяним світлом. Що стосується зовнішнього вигляду, то зазвичай використовуються світильники з круглими та грушоподібними колбами.

  • Цільовий. Тип освітлення, який розподілений по площинах, наприклад стіна, підлога, площина вітрин, стелажі і т.д. Можна досягти при використанні лінійних магнітних трекових систем.

  • Спрямований (акцентний). За допомогою світлових плям можна виділяти деталі з видимими різко окресленими межами. Для цього чудовим вибором стануть підвісні трекові світильники.

Крім цього, потрібно враховувати, що в супермаркеті можуть використовуватися одношарові та двошарові світлові сцени. Якщо в одношаровій використовуються лінійне освітлення, а у двошаровому – шар, що заливає, і акцентний. Окремі товари виділяються з допомогою трекових систем.

Необхідно відзначити, що в супермаркеті та гіпермаркеті зазвичай висока стеля та величезна відкрита площа, тому фактично в кожному випадку використовують двошарове освітлення. Річ у тім, що одношарове освітлення за допомогою магнітних трекових систем буде актуальним лише при створенні загальної комфортної оптимістичної атмосфери. А двошарове є більш практичним. Воно зарекомендувало себе як більш економічне та функціональне.

Ключові переваги використання магнітного трекового освітлення у супермаркеті

Все частіше покупці віддають перевагу саме магнітному трековому освітленню в супермаркетах та інших магазинах. Це пов'язано з тим, що таке обладнання гарантує такі переваги:

  • Працює стабільно. Навіть у тому випадку, якщо один з елементів системи вийде з ладу, інші продовжать функціонувати, тому не буде порушено торговий процес.

  • Економія під час експлуатації. Має високу енергетичну ефективність, що особливо важливо, якщо враховувати обсяг освітлення, необхідний у подібному приміщенні.

  • Високий комфорт. Важливо те, що подібне обладнання працює стабільно та безшумно у будь-яких ситуаціях, навіть при стрибках напруги.

  • Безпека. Освітлювальне обладнання при роботі не нагрівається, тому виключено виникнення пожежі через роботу устаткування.

  • Екологічність. Відповідає всім стандартам екологічної безпеки, оскільки для виготовлення застосовуються виключно якісні матеріали, які не завдають шкоди людському організму та навколишньому середовищу.

  • Різноманітність. Представлені магнітні трекові світильники в широкому асортименті, тому ви гарантовано знайдете відповідне рішення індивідуально для певної групи товарів.

  • Простота монтажу. Важливо те, що магнітні трекові системи мають просту конструкцію - шинопровід і світильники, тому установка займає мінімум часу.

І це лише мала частина переваг, на які ви можете розраховувати, вибираючи магнітне трекове освітлення у супермаркеті.

Висновок

Очевидно, що магнітне трекове освітлення в супермаркеті – це новий тренд, який тільки набиратиме своїх обертів. Виробники, зокрема, PROLUM подбали про широкий асортимент світильників, щоб кожен міг вибрати відповідне освітлення для конкретної групи товарів та з урахуванням цілей.

Наприклад, якщо вам потрібно підсвітити конкретний товар, підвісний точковий магнітний світильник - те, що потрібно. У нас в інтернет-магазині фахівці завжди допоможуть обрати потрібне рішення індивідуально для вас.

Гарантуємо своїм клієнтам не тільки широкий вибір, але також високу якість товару та ціни від виробника. Працюємо з оптовими та роздрібними покупцями. Для оптових покупців особливі умови співробітництва.